Friday, February 13, 2009

Alhamdulillah......

Assalammualaikum w.b.t..........,and very good day...

Alhamdulillah,its since a while I didn't update my blog.

Alasan sibuk, malas dan juga kekurangan idea sering dijadikan "point" untuk tidak meneruskan niat dalam dunia blog ini.Namun hari ini,aku menyedari sesuatu yang menyebabkan diri ini untuk terus berusaha dalam menyampaikan segala ilmu ataupun pelbagai maklumat kepada rakan-rakan sekalian.

Teringat lagi kata-kata penasihat PSK(En.Wan) dan juga rakan-rakan PSK(insmartive)..." A big things starts with a small beginning".Kata-kata ini terus menjadi sandaran untuk aku memulakan sesuatu matlamat dan juga cita-cita.Dalam menempuhi saat-saat semester akhir di UMP ini, aku mula merasakan apa sumbangan aku pada Islam??Apa sumbangan aku pada Universiti??Apa sumbangan aku pada keluarga???Apa sumbangan aku pada kawan2/sahabat2???

Aku harus memulakan sesuatu....,aku harus memulakannya...

..............................

No comments: