Thursday, September 11, 2008

Wordle - Amazing web application for WORD design - (t-shirt / banner )



Thanks to http://amin-design.blogspot.com/ kerana telah memberikan aku peluang untuk mengenali dengan lebih lanjut lagi web application yang baru aku ketahui keistimewaannya pada petang tadi.  Wordle.Net adalah satu web application yang boleh digunakan untuk membantu kita dalam mereka bentuk (design) perkataan-perkataan yang kita inginkan dalam bentuk yang begitu kreatif sekali.Apa yang dapat dilihat,web application nie amat membantu seseorang untuk membuat design t-shirt yang menarik.Take a  look at http://wordle.net


First sekali,masukkan perkataan yang kita nak design.....,then click "GO".
Dan hasilnya setelah aku masukkan nama aku....,hehe.  .......

Dari sini,kita boleh pilih design yang kita nak.Sebagai contoh,aku dah buat beberapa design,so,tengok lah apa yang menarik k.

Design 2

Design 3


Design 4



Design 5



So....,kesimpulannya,pergilah ke laman web nie dah cuba lah perkataan yang anda ingin design kat baju2 anda....huhuhuhu.


2 comments:

wannz said...

design dia ok...tp mcm ssh nak baca pulak....msalah 2....

Abg Fairul Syarmil said...

ada pro & con die kan...
tp xper,lebih mudah daripada menggunakkan adobe photoshop..hehe